Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ , ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟ!


Οι πάγοι λιώνουν, ο πλανήτης υπερθερμαίνεται  και το νερό… τελειώνει. 


Παλιά το νερό δεν απασχολούσε κανέναν γιατί πίστευαν ότι ήταν άφθονο και αστείρευτο.
Οι έρευνες απέδειξαν ότι το νερό κάποτε μπορεί να τελειώσει. Δεν είναι η φύση που εκδικείται, είναι οι άνθρωποι που αυτοτιμωρούνται.
Κάπου ο κύκλος του νερού έχει διακοπεί. Κάποιος κρίκος από την αλυσίδα της ζωής έχει σπάσει.

Και τι κάνουμε εμείς γι‘ αυτό;

ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
ΣΑΣ  ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Οι αλλαγές του σχολείου στο μέλλον και στο σήμερα!

Το σχολείο σήμερα προσφέρει πολλά στους μαθητές του

Το σχολείο σήμερα προσφέρει πολλά στους μαθητές του. Το δικό μας σχολείο έχει πολλούς καλούς καθηγητές που μας μαθαίνουν πράγματα και έξω από το μάθημα που θα μας χρησιμεύσουν στη ζωή. Όμως όπως κάθε σχολείο έχει και τα αρνητικά του που με δυσαρεστούν. 



Επομένως το σχολείο θέλει κάποιος μικρές ή μεγάλες αλλαγές για να γίνει καλυτέρα. Το κτίριο είναι παλιό αλλά ανθεκτικό, όμως οι αίθουσες χρειάζονται βάψιμο, πολλά τζάμια άλλαγμα και καινούριες κουρτίνες. Το διδακτικό υλικό που έχουμε έχει δυσκολέψει πολύ, με αποτέλεσμα να μην έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο. Τα βιβλία (όχι όλα) δεν διατυπώνουν σωστά αυτό που θέλουν να πουν και οι μαθητές μπερδεύονται. Επίσης, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους όμως έχουν πρόβλημα με τους μαθητές ή με το βιβλίο. Κάποιοι όμως, αν και μορφωμένοι αυτά που ξέρουν δεν τα λένε σωστά και δυσκολεύουν το μάθημα.


Αργότερα, στο μέλλον το σχολείο πιστεύω και θέλω να έχει αλλάξει. Οι διαστάσεις του κτιρίου θα ήθελα να έχουν μεγαλώσει ώστε να αυξηθούν οι τάξεις και να μειωθεί ο αριθμός των παιδίων σε κάθε μία. Ακόμα, το περιβάλλον μάθησης πρέπει να αλλάξει και στις αίθουσες να υπάρχουν υπολογιστές για να βρίσκουν πληροφορίες και να καλυτερεύουν τις συνθήκες του μαθήματος. Ταυτόχρονα να δημιουργηθούν αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρος που θα τρώμε. Η διδακτική ύλη να είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών. Επίσης οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι καθοδηγητές της αυτοδιδασκαλίας των μαθημάτων.

Επομένως το σημερινό σχολείο μας θέλει κάποιες αλλαγές και εύχομαι το μελλοντικό σχολείο μας να είναι έτσι όπως το έχω ονειρευτεί.

Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

ΦΑΚΕΛΛΟΣ EΦΗΒΕΙΑ


Πολλοί έφηβοι έχουν άσχημη σχέση με τους γονείς τους. Πιστεύουν πως δεν τους καταλαβαίνουν, κι έτσι δεν ανοίγονται εύκολα απέναντί τους και κρατάνε σκέψεις και προβλήματα μέσα τους!! Τα περισσότερα παιδιά, έχουν πολλά προβλήματα και παράπονα απέναντί τους, με αποτέλεσμα τους έντονους τσακωμούς.

Οι έφηβοι περνούν μια δύσκολη φάση σε αυτή την περίοδο της ζωής τους, κι έτσι χρειάζονται περισσότερη κατανόηση. Οι γονείς είναι μεγαλύτεροι και ξέρουν πολλά πράγματα, αλλά ίσως στα παιδιά τους να μην δίνουν τόση σημασία,όση θα έπρεπε. Είναι ένα λάθος των γονιών και πρέπει να διορθωθούν, έτσι ώστε οι έφηβοι να νοιώθουν πιο άνετα μαζί τους. Πρέπει να δείχνουν την αγάπη τους.


Αλλά το φταίξιμο δεν μόνο των γονιών, έιναι και των εφήβων. Πρέπει να δείχνουν μια καλή συμπεριφορά, για να έχουν την ανάλογη, αλλά και σεβασμό προς εκείνους. Επίσης, πρέπει να έχουν τα κατάλληλα όρια και να μην προκαλούν πάντα προβλήματα. Ίσως, κάποιες φορές τα παιδιά να έχουν δίκιο αλλά και αυτά πρέπει να δείχνουν κατανόηση και να μην ξεσπάνε αμέσως.. Θα ήταν κατάλληλο να δούμε, πως αισθάνονται κάποιοι συμμαθητές μας.

Έτσι, θα δούμε τις απόψεις των εφήβων για την σχέση που έχουν με τους γονείς τους…

1η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Αλεξάντρα: Πώς τα πας με τους γονείς σου;
Συμμαθήτρια: Mπορώ να πως αρκετά καλά, αλλά μερικές φορές με εκνευρίζουν. Ίσως να φταίω κι εγώ.

Αλεξάντρα: Πιστεύεις πως σε καταλαβαίνουν;
Συμμαθήτρια: Tις περισσότερες φορές όχι. Ούτε κι εγώ τους καταλαβαίνω. Απλά έχουν ξεχάσει πώς ήταν όταν ήταν στην ηλικία μου.

Αλεξάντρα: Σου έχουν αφήσει τα όρια ελευθερίας που θέλεις;
Συμμαθήτρια: Nαι, μπορώ να πω. Συνήθως με αφήνουν να κάνω ότι θέλω,  αρκεί να είμαι κι εγώ εντάξει απέναντί τους και να προσέχω.

Αλεξάντρα: Πιστεύεις ότι σε εμπιστεύονται;
Συμμαθήτρια: Nαι, και γι’αυτό μου έχουν αφήσει αυτά τα όρια ελευθερίας. Σπάνια δεν με πιστεύουν, και αυτό με ενοχλεί πολύ όταν συμβαίνει.

Αλεξάντρα: Πώς θα ήθελες να σου φέρονται;  Είναι όπως θα ήθελες απέναντί σου;
Συμμαθήτρια: Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τη συμπεριφορά τους. Μακάρι να μεγάλωνε η εμπιστοσύνη τους και η κατανόησή τους!!!

Εδώ τελείωσε η πρώτη συνέντευξή μας. Για να προχωρήσουμε στην έρευνά μας συνεχίζουμε με μια ακόμα συνέντευξη στην προσπάθειά μας να καταλάβουμε περισσότερα για τους εφήβους…

2η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Αλεξάντρα:  Έχεις πολλά προβλήματα με τους γονείς σου;
Συμμαθήτρια: Όχι, δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους γονείς μου.

Αλεξάντρα: Όταν έχεις κάποιο πρόβλημα πώς το αντιμετωπίζεις;
Συμμαθήτρια: Αν καμμιά φορά έχω κάποιο πρόβλημα, τότε το αντιμετωπίζω μόνη μου, αναλόγως το πώς σκέφτομαι…

Αλεξάντρα: Πιστεύεις πως είναι πολύ σκληροί μαζί σου;
Συμμαθήτρια: Nαι, είναι πολύ αυστηροί μαζί μου στα περισσότερα πράγματα

Αλεξάντρα: H στάση σου απέναντί τους πώς είναι;
Συμμαθήτρια: Πιστεύω πως η στάση μου είναι από αντίδραση πολύ άσχημη και θα ήθελα να την αλλάξω. Θα ήθελα να μην είναι τόσο αυστηροί μαζί μου και να μου δείχνουν περισσότερη εμπιστοσύνη!!!

Εδώ τελείωσε άλλη μια συνέντευξη. Έτσι είδαμε τις απόψεις αυτών των εφήβων…
Καταλαβαίνουμε, ότι οι γονείς δεν τους καταλαβαίνουν όσο θα ήθελαν και δεν τους δείχνουν την κατανόηση και την εμπιστοσύνη που έχουν ανάγκη. Είναι ένα παράπονο πολλών εφήβων και ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίζουν καθημερινά. Λείπει ο χρόνος και η επικοινωνία.

Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο ανοιχτής επικοινωνίας και προσπάθειας και από τις δύο πλευρές πολλά προβλήματα ίσως θα μπορούσαν να οδηγηθούν σε λύση.